martes, 30 de septiembre de 2008

Podcasting

Hace aproximadamente una semana volvía del trabajo por la noche. Estaba cansado y me puse la radio. Al principio estaba tan agotado que no me percaté, pero al rato ví que no escuchaba la emisora de siempre. Estaba estuchando una emisora de musica electrónica y, para mi sorpresa, la sesión que escuchaba me encantó. Se mezclaban los temas de 5 o más minutos cada uno, poco a poco con el siguiente, sin cambios bruscos tipo "METALLICA/PAQUITO EL CHOCOLATERO".
Las canciones en cuestión además eran genialísimas, tranquilas, nocturnas y, ¿por qué no?, románticas a su modo. Llegué a casa alucinado y con ganas de más, así que me puse a buscar algo que hace unos años no se me habría pasado por la cabeza: recuperar "esa" sesión en concreto. La herramienta: Internet, por supuesto. Me fui a la página oficial de la emisora de radio y allí busque el programa en cuestión. Había un apartado que se llamaba "Podcasts" y proporcionaba enlaces de cada uno de los programas emitidos. Siguiendo el hilo conseguí ver todas las emisiones de los programas con Google Reader y pude bajarme la sesión que tanto ansiaba. La llevo escuchando 3 o 4 días seguidos y más concretamente la primera canción, "I remember" de Deadmau5. És simplemente genial!!

Os dejo el enlace del podcast. Dejaos la primera canción de fondo y pensad un poco en algo en concreto. Viajaréis muy lejos ;)




¿¡Quien quiere drogas teniendo MÚSICA!?

10 comentarios:

_MeiA_ dijo...

uff.. jo no comparteixo pas aquest estil de música. No m'agrada ni per escoltar a casa, ni el cotxe ni de festa... però mira.. contra gustos...
Sincerament els trobo tots igual, no cal dir, que no hi entenc gens del tema.
Per música viva, punxava un amic d'en Caro, vaig fer tot l'esforç del món, però no vaig durar més de 10 minuts... buffff...

un petonàs! ens veiem el finde!

Bluemey dijo...

Com que no t'agrada? Això es que no has trobat algú que t'inspiri passió per aquest tipus de música.

És questió de fer una transició suau d'estils, no passar del HEavy al tecno. Vas del Heavy al Rock dur, del dur al rock, del rock al rock blues, del blues al jazz, i al jazz posat un saint germain, que hi posen base electronica, i daki al chillout, al dance al house.. i lo que el cor et digui...
poc a poc.

Jo fa temps que intento obrir-me a totes les músiques, perquè TOTES tenen algo a dir i a transmetre. El teu estimat va viure molt de temps lluitant contra el heavy i defensant amb sang el House. ;)

Últimament m'he tornat de ment "molt" oberta jo ;) jeje ..

Pròxima song.. algun altre estil que m'inspiri ;), i tampoc us agradarà :P em temo.

Nobody dijo...

Ieeep! pensava que era l'únic de nosaltres que estava una mica malament per escoltar Flaix (per necessitat, pu.. CD xD).

La veritat és que jo penso com tu, ens em d'obrir a altres músiques i experimentar amb els sentits i les sensacions, tot i que tinguem estil favorits (cosa ben normal).

De totes formes, a opinió personal, la única cançó que em diu alguna cosa de la sessió que has posat és la primera..

Apa, que feia temps que no et deia res al blog, ens veiem demà!!

Anónimo dijo...

KASPARRATAAA!!
saalimos a la calle no nos metemos con nadiee! pero qe ven mis ojos??!!
UN CON TAI NER!
es el placeer, es nuestro sexooo
eeees la destrucción!

jaja pa gustos bicicletas

Anónimo dijo...

ah per cert, escoltant això qe has posat, et recomano "IVY", am profund sentiment de germà.
i profunda abraçada de germà.

_MeiA_ dijo...

Blú:
Primer de tot.. m'encanta la teva nova foto del perfil!! stas wapixim!!
A mi m'agrada més el heavy... n'he escoltat bastant... però ara mateix tampoc em crida massa l'atenció. El chillout tb m'agrada... però poc més. L'Àlvaro diu que ja m'anirà introduint... però no sé si ho aconseguirà. I ja sé que li agrada molt aquest tipus de música... però a mi no... però ja li dic que puc fer un esforç... ;)

Però a mi m'agrada molt tota la músca, heavy, deth metal, rumba, rock, pop... però PUM-PUM-PUM,, què vols que et digui,, a més, no ho sé diferenciar.
Sé que vaig anar al Jazz Cava una vegada que feien una sessió de drum'n'bass i em va agradar molt... i dsp he anat algun cop amb alguna Rave i també m'ho he passat pipa...

Un petonàs!!!

Álvaro dijo...

Tot i que la sessió que has posat no em convenç massa, i que el Sergi Domene ja no és sant de la meva devoció, he de dir que tens moltíssima raó en lo de que ens hem d'obrir a altres músiques.

Certament, molts anys enrera estava molt "encasillat" en estils com el dance i el house, i d'allà, gairebé, no en sortia, tot i que escoltava alguna cosa més.

Ara és molt diferent. Escolto gairebé de tot, conec pràcticament de tot (d'algunes coses sols pinzellades, però que em permeten fer-me'n una idea), i no faig fàstics a res.

A més a més, el fet de treballar on treballo em permet tenir un contacte molt més proper amb el nou material que surt...i així estic: deixant-me el sou en cd's i dvd's. Y QUE SIGA POR MUCHOS AÑOS.

PS: Saint Germain fot massa temps que viuen del cuento, de pillar temes d'altres i fer cd-mixes... a veure si retornen als origens. El mateix que De Phazz, Boozoo Bajou, Thievery Corporation, etc. I ah! Jo em vaig enganxar fa no massa al Matthew Herbert... molt recomanable també. A tenir en compte el "Plat du jour", un disc que recorre el món gastronòmic francès.

_MeiA_ dijo...

boooh que friki!!

Bluemey dijo...

De friki res, l'alvaro te bon gust per la musica. Alvaro! posali un "the bells extended version 30 min. la pròxima nit de passió ;) veuràs com canvia d'opinió :P jejeje

bé. friki lo pròxim que puji de musica ;)

_MeiA_ : EM DEUS UN SINGSTAR - MECANO!

_MeiA_ dijo...

wooooooooo

kuan vulguis un singstar! jeje.. però ja et dic,,, jo només canto a la dutxa i el dia següent fa una tempesta de mil dimonis! ejeej

però ui tant com si! toooots a cantaaaar!

un ptnàs xulu!